Do našeho mladého dynamického kolektivu hledáme člověka, který zvládne převzít odpovědnost za řízení a realizaci menších projektů, dokáže je dotáhnout do úspěšného konce a nebojí se nových výzev a zadaných úkolů od jednatele společnosti.
Jaké výzvy Vás v práci budou čekat?
Budete mít odpovědnost za realizaci svěřených projektů od začátku do konce (příprava plánů, stanovení rozpočtu a termínů a jejich dodržení, vedení a koordinace přiděleného týmu pro projekt). Součástí této práce je také komunikace s jednotlivými odděleními a dodavateli, vedení dokumentace a tvoření reportů. Zároveň budete pravou rukou jednatele společnosti, se kterým budete řešit přidělené úkoly a další požadavky.
Jak si Vás představujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- zkušenosti na obdobné pozici a zkušenosti s vedením týmu mohou být výhodou
- výborné komunikační a prezentační dovednosti
- řidičský průkaz sk. B
- komunikativní AJ
- flexibilní, pečlivý a psychicky odolný
Co nabízíme?
- práci v mladém kolektivu
- prac. doba po-pá
- 25 dnů dovolené
- příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti
- firemní tarif, notebook
- slevy na produkty, roční budget 10 000 Kč na výrobky
Firma | Beryko s.r.o. |
Pracoviště |
Na Roudné 1162/76, 30100 Plzeň |
Obor činnosti | Personalistika a HR |
Úvazek | Plný úvazek |
Smluvní vztah | Pracovní smlouva |
Požadované vzdělání | SŠ/VŠ vzdělání |
Požadované jazyky | Angličtina |